Sveriges enda Lambo

Det finns EN Lamborghini LP670-4 Veloce i Sverige!

Den är grym original men denna är extrem!!

Ägaren är skidproffset Jon Olsson. Bilen är helfolierad i mattsvart kolfiberlook och orange och är utrustad med takbox!
Killen måste ju få plats med skidor och stavar! :) Och JA, han kör givetvis med dem på vintern. Bilderna på bilen är tagna i Åre.

Jon är nog rätt "insnöad" på Lambo. Har har bl.a. ägt en camofärgad Gallardo och en LP640. Se bilder på dessa längst ner. Men skåda först in hans senaste förfärv! WOW, säger jag...

Pssst... lägg märke till Porschen i bakgrunden.























// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: PeterCS

Jasså han har bytt igen?

Tung bil, fast jag hade nog föredragit om han kört mattsvart som på den förra.

Är inte säker på att jag gillar det oranga.

Såg LP640´n i Sälen förra vintern.

Den lät mummigt kan jag säga!



2010-03-29 @ 12:21:08
Postat av: PeterCS

Arne,

Jon åker skidor, inte snowboard ;-)

2010-03-29 @ 12:21:56
Postat av: Mr Porsche

Peter CS:



Japp, en riktig smoker till kärra!



Just ja... får skylla på att jag är norrman! :)



Har ändrat inlägget nu.

2010-03-29 @ 13:09:37
Postat av: david barabazz

Sjukt fet, men denna är fetare och finns också i sverige: http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/lamborghini/murcielago/5vmubkdg/?criterias=AWABEAY0YAUA!

2010-03-29 @ 16:45:46
Postat av: Mr Porsche

Barabazz:



Grym i pärlvit!



Kanske skulle tillagt att Jons är den enda svensksålda, inte importerade. :)

2010-03-29 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback