4 x 22" levererade

Jepp, idag kom de!

Nogrann som jag är öppnade jag givetvis upp alla kartonger och synade fälgarna.
Fick då se att en blivit fraktskadad och var rispad på kanten. Fast ingen fara på taket.
Jag ringde bara budfirman för en reklamation, så jag får pengar för den fälgen och beställer bara en ny.
Killen på firman där jag köpte fälgarna har redan beställt en så det går lite snabbare.
Den skadade hämtas och skickas tillbaka.

Det följde faktiskt med center caps, så jag slipper beställa. De är annars dyr plast! :)

Fälgen såg jag förresten första gången vid besöket hos 911 Design i England (se bilden jag tog då längst ner och jämför med de jag köpt).

Nu är det bara däckköpet kvar, torra soliga vägar, sen så... :)



TITTA, PAKET! :)


Open sesame!


Hello beautiful!


Polerad fälgbana. :)


4 x 9.5".


Kommer bli riktigt grymt! Den blå skyddsplasten får sitta tills det är dags för montering.




Skadan som var på en fälg.




Här är fälgen jag såg i England.


I AM HAPPY!


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Johan

GRATTIS! SNYGGA FÄLGAR!!! Vill se den på bilen :)

2010-03-17 @ 17:34:19
Postat av: Fjeldstad

Det där kommer sitta fint!

Postat av: PeterCS

Grymma!

Bra val, och som du sa - rätt lika mina.

Osis med repan, men dom verkar ha skött det snyggt.

Ska bli kul att se dom på besten.



PeterCS

2010-03-17 @ 19:09:38
Postat av: Mr Porsche

Johan:



Thanks! Får vänta några veckor...



Fjeldstad:



Japp, nu väntar jag på dina fläskiskar till... SLKn! ;)



PeterCS:



Tack Peter! Jepp, pretty lika!

Mjo, men det är ju en fraktskada så det är no problems.

2010-03-17 @ 19:22:06
Postat av: Freddek

trevlig trevligt men 9,5tum blir ju mina bakdäck och jag har ju bara en liten bmw, ska du inte ha lite större? hehe kommer bli hur fett som helst!

2010-03-17 @ 23:21:40
Postat av: Mr Porsche

FreddeK:



Thanks mister!



Well, blir 285:or på dem runt om. Känner inte att jag vill köra större. Skillnad om man kör bredare bak.

SUV är lite special. :)

2010-03-17 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback