Glass & lotteri 2 juli!

Lotteri vid nästa glassträff 2 juli! Missa inte!


Ett populärt inslag förra året var de gånger vi körde lotteri där priserna var Slagsta Glass-presentkort i olika valörer.



Nu är det dags igen! Alla som köper glass får en lott. Jag/vän kommer stå
i direkt anslutning vid Slagsta Glass-kiosken och ge dig en lott när du handlat.
Var själv uppmärksam och be om din lott om jag/vi missar dig.

OBS! Ni som inte åker med roadtripen/kommer från andra städer:


Vänta med att köpa din glass tills bilormen från Eskilstuna anländer eftersom jag har med mig lotterna.
Vi anländer till Strängnäs ca. 18:45. Då kan du börja köa för glass och samtidigt få din lott.



8 stycken presentkort kommer att lottas ut.

* 5 stycken a´ 100 kr
* 2 stycken a´ 200 kr
* 1 stycken a´ 300 kr


Lotteriet innefattar 200 stycken lotter.


Jag räknar med dragning i lotteriet ca. 19:45-20:00. Jag kommer ropa upp när
det är dags för dragningen, som kommer att ske i anslutning till kiosken eller min bil.

Den senaste väderleksrapporten säger att det ska bli högsommarvärme kommande vecka! :)

Missa nu inte chansen att hänga med en härlig roadtrip på slingrande vägar för att sedan
mötas upp i den otroligt fina hamnen i Strängnäs. Där spanar vi in grymma bilar, äter god
glass och deltar i ett enkelt lotteri med glassiga priser!


Vi som åker från Eskilstuna ses kl. 18:00 vid Qstarmacken vid ICA Ekängen. Vi åker 18:15 mot Strängnäs och åker gamla vägen ända till Härad. Där svänger vi ut på E20 och åker i samlad trupp ända fram till Slagsta Glass. Läs mer
här.

Hemfärd sker ej samlat. Man åker när man har lust helt enkelt.


VI SES!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback