Nu tar Porschesagan slut...

... för min del! Ja, åtminstone för denna gång. Porschen är nu såld och ja, det var med tåren i ögat.

En ny bil (som verkligen inte går av för hackor) kommer snart att köpas. Bilen är inte en Porsche, så därför kommer detta bli bloggens näst sista inlägg. Det sista kommer vara en länk till den nya bloggen när den är klar. Den kommer vara mer matchande för det nya bilmärket, men kommer precis som den här bloggen främst att vara fylld med alla sorters supersportbilar, fakta, roliga bilbilder, filmer etc.

T.ex. kommer bilderna från min stundande Londonresa att läggas upp i den nya bloggen på ett annorlunda sätt.

2007-02-04 gjordes denna bloggs första inlägg, nämligen
detta.

I 3.5 år har jag skrivit tusentals inlägg, lagt upp tusentals bilder, massor med filmer etc. Bloggen kommer att finnas kvar för den som vill läsa gamla roliga, spännande och informativa inlägg. Det är bara att "plocka" en månad och läsa. Jag kommer definitivt att göra det. :)

Jag vill tacka er, ALLA mina läsare som följt bloggen, kommenterat, pushat och gett feedback IRL. Jag vill också hälsa er välkomna till den nya bloggen. Håll utkik efter ETT inlägg till som jag skrev ovan.

Bloggens sista bild är också den sista bilden som tagits på mig och min ögonsten ihop. *snyft*



Väl mött i den nya bloggen!


Med vänlig hälsning

// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback