Fotosession - Nissan GT-R Godzilla 2010

Parden my french now...

Holy fuck vilken bil!! I över 2 timmar fick jag köra detta... detta... detta monster!! Jag har aldrig kört en bil som växlar så fort som denna dubbelkopplingsbest (och förmodligen inte du heller)!
Till 100 kommer man på 3.5 sekunder med rätt inställning och toppfarten är 315 km/h. Jag kom dock "bara" upp i strax över BMW fartspärrfart... ;)
Väghållningen är helt enorm och det finns m-a-s-s-o-r med inställningar samt övervakningsfunktioner för hela bilens system. Jag förstår att detta blivit en Porschekiller! Fy fan!! :)

Mr P´s pärlemovita kärra har en helt underbar lyster och jag skulle mer än gärna passa den när han är iväg och lägger korten på bordet! ;) Thanks for today Mr P!

Bilder från vår soliga fotodag då.



  

  

  

   

   


// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: B.C.

Vilket monster!! Djupt imponerad!!

2010-07-10 @ 23:07:49
Postat av: Mr Porsche

B.C.



Thanks! Den är amazing!!

2010-07-11 @ 21:12:40
Postat av: mackan

hello arne, kul för dig att köra den kärran....hoppas du har en bra semester, vi ses//M

2010-07-12 @ 23:18:33
Postat av: Mr Porsche

Thanks Mackan! Galet åk vill jag lova!



Du... din hjälm, är det ok att jag har den till efter 1 augusti? Då är nämligen nästa lagliga race. Messa, ring om du vill.



Mvh

2010-07-12 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback