Eskilstuna Shootout #1 - lagligt streetrace!

Så var då dagen kommen då lagligt race skulle köras i Eskilstuna.

Jag tycker sammanfattningsvis att det fungerade mycket bra. Många funktionärer, bra raka, enkelt att förstå.
Trist mot slutet att det inte hann köras klart pga. ett glykolläckage. Anledningen till att det inte hann köras klart (en sketen repa kvar), var att om klockslaget 22:00 hade passerat och man fortfarande körde, hade det varit tack och god natt med kommande, legala race.

Över 40 bilar var med och körde och publikantalet var ca. 800 personer. Kommer definitivt vara med och köra igen.

Slutsnackat! Här är de bilder jag hann ta innan det drog igång och innan stegen började.






































































































































// Mr...




Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!



Fina bilder! Använde en bild tagen på cosworthen i min blogg. (min sambo som kör den). Hoppas det är okej, länkade dig under bilden! Säg till om du tycker att det inte är okej!



MVH Matilda

Postat av: Mr Porsche

Hej Matilda!



Inga problem, bra att du sa till!



Med vänlig hälsning

2010-07-06 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback