A good evening a´la icecream!

Ännu en lyckad bil/glassträff är till ända!

Med ett gudomligt väder kunde denna kväll inte bli annat än bra.

En karavan med bilar avgick som vanligt från Eskilstuna och framme i Strängnäs hade bil/motorcykelfolk redan samlats. Jag tog plats direkt vid glasskön och delade ut lotter till de glada glassköparna. Fotandet överlät jag till Tyson. En mängd olika bilmodeller fanns på plats. Från jänkare till Subaru.

Med vindunderligt fin utsikt avnjöts glass och läsk samtidigt som bilarna på plats kollades in. Det snackades om allt och inget och när klockan började närma sig 20:00 var det dags att lotta ut de 8 presentkorten. Till min hjälp hade jag Dragan som lottuppläsare. Kul att höra han som sa att han aaaldrig vinner, glatt komma fram som en av vinnarna! :)

Stort grattis till er som vann och stort tack till alla som kom!

Vi ses nästa gång hos Slagsta Glass i Eskilstuna. Datumet är söndagen 25 juli, klockan 19:00. Läs mer
här.

Joina gärna Facebookgruppen för träffarna här.



Dags för bilder på några av kvällens åk! Jag måste säga att kvällens grymmaste bil (enligt mig) var den pärlemovita Nissan GT-R´n! WOW, vilken bil (har åkt i en och de går utav...)!


































































// Mr Porsche




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback