The shit is back!

Nollgradigt ute innebär snömoddiga/skitiga/leraktiga/blöta vägar!

Det fick vi minsann upptäcka idag på väg till Västerås.
Lot´s and lot´s of blasky roads. :)

Spolarvätskan flödade friskt!
Passade på att köpa en ny 4-litersdunk på Erikslund.

Först var vi inne i centrum och hämtade upp en Ultra Touch hos Alex, som en kund till mig köpt.
Vi for vidare till IKEA och därefter mot bl.a. Mediamarkt.

Väl hemma i stan igen blev det en omgång med avfettning och hot water. Det blir mycket sånt i vinter. Tur man har egen tvättplats i garaget. ;)

Jag har nu varit och hämtat ett paket innehållande 2 stycken nya Porschedekaler, samt en helvetisk regskyltshållare passande min djävulska bil! ;) You´ll see...


Bilder från dagen då.



Chickenrace på vägen...


Caesarsalladen här inne fick godkänt! :)


Sånt här har idag...

... skitat ner många bilar i Sverige.


På tal om skit. Bron med tillhörande byggnad i bakgrunden har fått många männsikor
(inklusive mig) att säga: "SKIT OCKSÅ"!


Platsen ligger här och det är vid broöppning som svordomarna flödat.


Gissa om djävulen trivdes i den heta ångan!


Titta! Paket!


This will be good!! :)



// Mr Porsche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback