The Porsche is sold!

Ja, Cayenne S´n alltså!

Jag sålde den idag till en mycket lycklig köpare.
Som tack för bra affär/bemötande fick jag en flaska Glenrothes (yummie).

Bilen såldes med 22-tumsfälgarna så nu rullar jag på Cayenne Turbo original, 20 tum ett tag.
Men inte allt för länge... ;) Wait and see...

Tyvärr fick inte Mr E se turbon då vi hade morsans bil som vi skulle fixa lite med innan vi hämtade honom.

Stort tack till Mårten och Anders för hjälp idag.

Idag fyllde förresten lilla M, 9 månader.

Bilder från dagen nedan.



Dagen började bra med ett span på en RS4.


Härligt solig dag!




I see you!!


The workshop from hell?




Time for some fix.




Take a brake!


Redo för montering.


Min hjälpreda modell 2,05 m!


Sluta titta på varandra... :)


Mr North in da house! :D


S and...


... Turbo.


Me and...


... my friends.


De bägge "leksakerna"!




Kvällen avslutas nu med...



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: mackan

grattis!!

2010-02-06 @ 00:14:35
Postat av: Johan Z

Shit vad Turbon ser låg ut med orginalfälgarna!

2010-02-06 @ 14:01:05
Postat av: Mr Porsche

Thanks Mackan!



Johan Z:



Den ÄR låg som fan (om du nu missat operationen som gjorts)! :)

2010-02-07 @ 12:38:15
Postat av: Douglas

Vad blir det för fälgar nu?

2010-02-07 @ 14:37:24
Postat av: Mr Porsche

Douglas:



Jag får svar om pris, tillgång etc. på mina ivägskickade förslag, inom någon vecka.



Har ett par modeller jag kikat på. Vet på ett ungefär hur de ska se ut. :)

2010-02-07 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback