Snö of Sweden...

... är nu inte bara ett smyckesmärke!

När jag igår besökte 1.5:an med bäst utsikt i stan fick man en bra överblick på snökaoset! När jag sedan gick hem på natten blev det rejält pulsande och jag gick mestadels i vägbanan.

Idag har det varit fullt med skottande människor var man än sett. Jag är jäkligt glad att jag har mitt varmgarage efter att idag ha beskådat den ena insnöade bilen efter den andra.

Passade på att knäppa några bilder på djävulen i den himmelsvita lanskapet ute, efter att jag varit och lämnat fyra stycken bromsskivor a´la Porsche 996, till Mr Spetz.

Först några bilder från igår kväll/natt:








Ett par bilder på snöröjarna från bostadsbolaget.






Om jag skulle anställas som snöröjare hade jag krävt en sån här! ;)






Nehe... nu är det kaffepaus! Tag plats!





Till sist, klickbara miniatyrer på en svart djävul i vitt landskap.

  

  

Tänk vilken skillnad det kommer vara på vädret inom ett par månader...



// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback