Porsche Service Center Eskilstuna - Det blir grymt!

Så här på kvällskvisten fick jag och ett gäng andra Porscheägare i stan inblick i det nya Center som öppnar i april/maj.
Det bjöds på smörgåstårta och kaffe.

Vi fick en rundtur i lokalerna av en representant från Porsche samt en från byggfirman som bygger det hela.

Det kommer bli kanon att ha så nära och bra tillgång hit. Jag tror knappt det är sant! :)

Ett par icke avslöjande bilder från kvällen.

Fan, nu får det fan räcka med snö!!



Här står jag och funderar... Hmm, ska man slå till kanske! ;)


En vit cab nu... lite klyschigt! :)







Fler bilder blir det inte. Du får kolla in stället när det öppnar.

P.S. Har idag kollat in fyra nya, STORA... saker... :)


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Jon

Jag fick ingen inbjudan... men det är ju klart, jag äger ju bara 2 st porschar, fast med motorn på fel ställe!

2010-02-03 @ 23:13:07
Postat av: Mr Porsche

Jon:



Var ingen officiell tillställning och minst en person där hade en Porsche med motorn fram! :)

2010-02-03 @ 23:15:45
Postat av: mackan

hej mannen, det blir nog bra med p center i e-tuna, man blir ju sugen igen!!vi hörs:)

2010-02-06 @ 00:18:18
Postat av: Mr Porsche

Mackan:



Jag tycker du ska ta med P dit så att hon får ett sånt där sug igen! Hon kommer nog smälta av den vita caben! ;)

2010-02-07 @ 12:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback