Icke att...

... förglömma:

Du ska INTE äta den gula snön, du ska leka i den... med en bil alltså! :)



Det är precis vad jag gjort denna snöblåsiga kväll ihop med några bilnissar. Vi snackade lite skit, åt och drack kaffe samt släppte ut bilarna i den "kissiga" snön. :)

Kvällen började i garaget där jag monterade den riktiga Porschestreamern med bakgrund på framrutan. Tyvärr hade jag glömt minneskortet till kameran hemma så några monteringsbilder blev det inte. Bakgrunden i rutan ska nu bara skäras till i båge så den följer överkantens linje. 
Jag fixade också en annan utvändig detalj som gör otroligt mycket för looken. Om du kollar riktigt noga kanske du ser vad det är på den här bilden...




// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: PeterCS

En gissning -

Det som är förändrat är regskylten fram.

Rätt?



Stay cool

/Peter

2010-02-23 @ 13:11:56
Postat av: Martin Alm

Blev riktigt snyggt med turbo dekalerna på sidorna!

2010-02-23 @ 17:07:44
Postat av: Martin Alm

kollade bakåt i bloggen och såg att dekalerna suttit på ett tag men lika snyggt för det! Mvh Martin

2010-02-23 @ 17:13:39
Postat av: Mr Porsche

Martin:



Thanks! Stämmer att jag hade dem innan, men då var de delade med 2 mellanrum som du kanske ser. Köpte nya och det blev mycket bättre (enligt mig) med fullängdsdekaler.

2010-02-23 @ 18:01:42
Postat av: Mr Porsche

Peter CS:



Du är duktig på detaljer du... ;)

2010-02-23 @ 18:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback