A long time ago...

... närmare bestämt 2005, köpte jag min Porsche 996.

Jag hittade bilden från annonsen på bilen.

Vilka minnen som kommer tillbaka, speciellt från när man såg bilen första gången, hemresan etc.




När jag sålde bilen såg den ut så här med bl.a. andra fälgar, rostfritt avgassystem och "utvändig plast"! :)










Bilden nedan är den sista bilden jag tog på bilen, i början av juli 2008. Den är tagen när den lycklige köparen började rulla iväg efter köpet. Smått sorgligt må jag säga...




// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Malin

Minnen! Saknar den! Fast jag gillade den bäst när du satte på stripsen, de två breda och fyra smala (tror jag att det var?). Ingen familjebil, tråkigt nog.



Puss

Postat av: Mr Porsche

En underbar bil! :)



Men den nya är W-O-W!

2010-02-17 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback