Ett stopp i Porschegaraget

I kväll blev det en tur till Mr J´s garage där han är i full färd med att färdigställa sin Porsche 944 Turbo.

Man möttes av hans åka-dit-Porsche i gången, nere i garaget. Det är den grå 44:an jag fotat. Se bilder från den fotosessionen här --->
944. Den är aaaningens mer sänkt nu!

Hans gröna turbo blir en killer när den är klar. Besiktning blir i början av maj och sedan kommer vi få se den både på glassträffar och andra roliga carmeets. Den låter mumma vill jag lova. Bredvid hans står en annan mycket vass 44:a som ni ser på bilderna nedan. Porscharna är dammiga nu, men snart blänker de när de kör om er ute på vägarna! :)
Tog ett par bilder på min best utanför deras garage. Måste ju få ett par avslutande bilder på vinterlooken innan brunnslocken åker på... :)

Jag for vidare till en spontan bilträff med cirka 30 bilar. Flera av ägarna till ekipagen snackade lite inför färden ner till Elmia i morgon. Jag jobbar tyvärr och kan inte haka på.
Kvällens coolaste var lätt Granfors bubbla med R1-motor!! Jädrar vilket sound och jädrar vad den spättade på.

Ett mycket positivt mail från Tyskland kom idag. Skam den som ger sig!!






























// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback