Katrineholm Carmeet 090919

Flera hundra bilar hade ställt ut vid dagens bilträff.

Solen värmde gott hela dagen.

Jag och boysen hade en skojig dag.

En matvagn som sålde tex mex-mat blev min lunchleverantör. Yummie!

Jag hade också ett långt och mycket givande samtal med en gammal lumparkompis som nu driver en firma som inriktar sig på *piiiip*...
Vänta och SE, sker det så är det en del av ett vinterprojekt. :)
Tänk vad slumpen kan inbringa mycket skoj!

Nåväl, här är dagens skörd av bilder, straight from the camera.





En Porsche, fyra Beemers och en Volvo under roadtrippen till grannstaden.


Ett axplock av alla utställda bilar.































































































// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: Douglas

Tjena vi var där en kort sväng=)Såg din bil men uppenbarligen inte dig.

Vilken jävla idiot han i Vipern burnade precis där vi stod parkerade och gick. STENSKOTT :(

Nackskott vore lagom. Arrangören var lagom imponerad.

Mvh Douglas

2009-09-19 @ 22:40:24
Postat av: Mr Porsche

Douglas:



Japp, såg din kärra på håll och ringde din mobil flera gånger men utan svar. Provade på din andra också men den var avstängd.

Efter en stund var din kärra borta.



Jo, han var väl dagens minst omtyckta. Arrangören var som du säger inte så nöjd.



Blev det stort stenskott?

2009-09-19 @ 22:55:46
Postat av: Karlström

fina bilder!

2009-09-20 @ 09:30:55
Postat av: Douglas

Nej men det är inte kul med småstenar som far runt.

Jag såg att du hade ringt konstigt att jag inte hörde telefonen.

Mvh D

2009-09-20 @ 11:51:34
Postat av: Rani

Riktigt fina bilder. bra jobbat!

MVH

Rani


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback