Ett paket kom lastat med en...

... Oris - Kazuki Nakajima Day Date - Limited Edition idag! :D

Jag är sååå nöjd!!

Med full inspiration och många detaljer från F1/motorsport och Mr K himself, är den en given dinka på min handled. Kazuki har ju nummer 8 och äger också klocka nummer 0008 av 1088.

Trots att det är Williams som Oris sponsrar kunde jag inte låta bli att välja ett nummer inspirerat av en Porschemodell. ;)

Närå, men jag hade lite tur som fick nummer 0964 av 1088 (Porsche 964 tillverkades mellan 1988-1993) tillverkade klockor.

Har ju kikat lite på en Tag Heuer Carrera i ungefärlig färgkombination, men jag blev helt såld på denna Oris när jag och Jocke var i London. Modellen är som sagt limiterad och helt nyutgiven. Tur att man fick tag i en...

Har fastnat totalt för kombinationen svart med röda detalijer.

Några bilder då.

Spänningen stiger...

























// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: Fjeldstad

Väldigt nice!

Postat av: markus

Tjena Arne...... den riktigt fin ut.. Du får visa den live när vi syns, ha det bra//Markus

2009-09-15 @ 07:45:32
Postat av: Mr Porsche

Thanks boys!



It´s like a girl sitting on my arm. :)

2009-09-15 @ 12:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback