It went well

Thanks till the BIG finnish guard som körde S´n idag medans jag körde turbon.

Tillbaka i morgon, men då är det den blonde norrmannen som hänger med.

En spontanbild på kärrorna i kvällsmörkret samt på en 997 C4S (perfekt vinterbil) jag såg i Eskilstuna på kvällskvisten.

Vilken läskig men rolig grej som hände idag. Jag kollade några gamla YouTubeklipp och sprang över den klassiska Gigi D´Agostino L'amour tojours.
Kom direkt att bl.a. tänka på en skön snubbe som heter Hege som jag hängde en hel del med för några år sedan.
Många sköna, bra minne från de dagarna!!

Träffade honom härom året. Han nu bor i Norrköping nu och inte längre i Katrinholm.

Och vad händer? Jo, jag får en vänförfrågan från honom på
Garaget nu i kväll! Scary, men coolt!

Låten i versionen från då samt en nyare, lugn version nedan.










// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Fredrik HEGE Hellgren

Tjenare mannen,trevlig sida, du måste ju svänga förbi Norrköping nån helg och ta några kalla. Ta det lugnt mannen //Fredrik



Gigi D´Agostino L'amour tojours ROCKS! ;)

2009-10-23 @ 17:11:43
Postat av: Mr Porsche

Hege:



Thanks man!!



Klart vi ska ses!



2009-10-23 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback