Full day!

Tidigt i morse åkte jag och the BIG finnish guard upp till K3 för lite fix på S´n.

Kul att vi nu har varsin Nikon D90. Här ska det fotas!! :)
Väl på plats hamnade dessa tre kärror på bild (GOT damn vad den gamla RSn är fin).
Dagens roligaste bild togs på Biltema där vi strosade under tiden K3 höll på med kärran.















På vägen hem fick jag ett SMS att den beställda gummibussningen som skulle bytas på S´n, fanns att hämta ut.
Perfekt! Väl hemma hämtade vi turbon och åkte och "droppade" S´n så att bussningen kunde bytas.

Efter ett samtal med rostfria mannen kom vi fram till att det passar bättre med systembytet någon gång i helgen.

Vi for ut till en fin skogsmiljö och tog bilder på the insane devil. Vi for runt på ordentligt kurviga vägar och häpnade över turbons väghållning. Shit!!







1 liter "matolja" för 199 kr som inhandlats fylldes på i turbon.
Vi tog en sväng till TP då jag behövde kolla updaten i en tävling. Mackan hängde med ut och inspekterade nya kärran.
Mr N ringde och berättade att S´n var klar, så vi åkte och hämtade den. Vi tog en tur till Djurgårn för att ta några bilder på bägge bilarna. Här ser man verkligen vilken skillnad det är på dem utvändigt. Lägg t.ex. märke till hur mycket lägre turbon är. På bilderna ser man att originalsystemet är tillbaka på S´n.
Undertecknad drog också en pose med kärrorna. :)













S´n åkte och lämnades och sedan droppade jag av the BIG finnish guard hemma.
Jag åkte och hämtade M & M och det bar av mot IKEA för ett kommande, behövligt inköp (se nedan)
När vi åkte från IKEA gjordes ett samtal till rostfria mannen och vi möttes upp för en avslutande mätning!
WOW, vad grymt detta kommer att bli!! En härlig men lång höstdag går nu mot sitt slut, jag är hemma och ska ringa nu och kolla av när nedlackningen kan ske.






// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback