Time for slask!

Igår torsdag for jag ut ur garaget med en skinande ren turbodjävul, ut i slaskvädret! Hade jag fått bestämma hade kärran fått stå kvar i garaget.

Men vi skulle bränna upp till Stockholm för att köpa en ny barnvagn i form av en Bugaboo Cameleon.

På vägen dit var det inte så många bilar i sikte, men när vi skulle åka hem kände jag mig glad att jag inte bor/jobbar i Stockholm. Fy fan vilka köer!! Har en kompis som sitter i dessa varje dag...

I Stockholm så såg jag också ett bevis för att stylingsmaken på en bil är mycket olika bland oss människor!

BMWn på bilden nedan tillhör inte min typ av smak! ;) Lägg märke till M5-emblemet som placerats nere på sidokjolen!!
Bak står det S5 och ett M-emblem har placerats på fel sida av bilen.
Lägg också märke till det intressanta kjolpaketet...

Väl hemkommen igen blev det ett snabbt avlastande. Jag skulle nämligen hämta upp två kollegor och sedan åka till Örebro där vi skulle gå på Sony Ericssons roadshow. Vi fick där bl.a. stifta bekantskap med X2 och X10. Nice, nice!

Jag har förresten också gjort en mätning på framrutan för en ny, bredare Porschedekal. Även en bakgrund är beställd. Ger bilen en lägre ruta och illusionen blir att bilen ser lägre ut.
Även en annan dekal beställdes... Håll utkik!



Snöoskulden för året försvann på torsdagen!


Djävulen fick sträcka ut på motorvägen...


Men hemåt gick det långsammare!


Hmmm...


Hmmm igen...


Nya racern!



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Martin

Stackars BMW..

Vart bor du föressten?

Postat av: Mr Porsche

Jepps!



E-town, 11 mil väster om Stockholm. :)

2009-11-06 @ 23:13:49
Postat av: Fjeldstad

bmw va ju inte dirket den snygaste man sätt..helt misslyckad enligt mig. shysst vagn ;)

2009-11-10 @ 16:33:27
URL: http://mrblondi.blogg.se/
Postat av: Johan

snygg barnvagn :)

2009-11-11 @ 00:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback