Fotosession - Black devil in heavenly white

I kväll har det ätits pizza med:

- Oxfilé
- Jalapenôs
- Rödlök
- Gorgonzolaost
- Beasås




På vägen till pizzerian åkte jag och djävulen NER till en vit miljö för att knäppa av några bilder.

Kärran är nu nedlackad vilket syns på bilderna. Jag ska dock ta några bilder utomhus sen där det syns tydligare.

I morgon är jag ledig och ska bl.a. skicka fälgarna och däcken jag sålt. Väntar också på svar vilken dag vi ska bygga mullret.

Bilder från i kväll.

  

  


Här kommer en före- och en efterbild på nedlackningen.

 


// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: Douglas

Var det mellanrum på porsche märkena eller var du tvungen att dela dem för längdens skull?

Mvh Douglas

2009-11-01 @ 23:02:17
Postat av: Mr Porsche

Douglas:



Nope, det var jag själv som kapade dem.



Får liksom 4 mellanrum. Början, 2 i mitten och 1 i slutet. :)

2009-11-01 @ 23:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback