Trackday 090501...

... på Gelleråsen blev en riktigt bra dag!

Från stan blev det en fullpackad Porsche Cayenne samt en Ferrari F430 med två entusiaster i.

Solen sken från klarblå himmel och på tal om himmel...

Min drömbil i form av en Porsche Carrera GT fanns på plats! *lycklig*

Ljudet ur V10:an är F1-liknande.

Men dagens bästa sätt att bli hörselskadad var definitivt att stå vid banan när Stefan VRÅLADE förbi i sin LP640 med avgassystemet från SRM. Even god got deaf!!

Ett jätteknippe grymma bilar fanns på plats och körde.

- Lamborghini Gallardo Superleggera
- Audi R8
- Porsche 996 GT2
- Ferrari F430
- BMW M3 E46
- Porsche 996 GT3
- JRM Racing med bl.a. en Supra och en ny EVO
- Porsche 997 GT3
- Porsche Carrera GT
- Porsche 996 Turbo och RTurbo
- Lamborghini Gallardo by Oakley Design
- Porsche 993 Turbo
- Mazda RX8
- Porsche 968 CS
- Lamborghini Murcéliago LP640
- Corvette Z06
- Porsche 997 Carrera S
- Lamborghini Gallardo Spyder
- Porsche 997 GT3 RS

Med flera...



Då är det dag för bilder (86 stycken) samt en film (4.43 min).


BILDER


Ser du Rarrin...


Pitstop på vägen


Kolla "spisen"...




Porsche Carrera GT
  

  



Ja, jag vet... men det är ju min drömbil
(den längst fram alltså...! :)




Gillar du att väcka grannarna? Köp då en sån här! :)
 

 




Blandat från depån
  

  

  

  

 

  

  

  

  

  

  

  

  

Kolla GT3 RS:ns dragbil...


... med 26:or på!



Racebilder
  

  

  

  

  

  

  

  

  



Peter T´s roadkill och den tjusiga dekalen! :)
 



Turen hem på slingriga vägar med Douglas i Turbon som sällskap.
 




OBS!!
För att se bilden i bättre kvalitet och med bättre ljud, klicka då på knappen HD nere till höger när du startat filmen!!

FILM



Tack till arrangörerna på http://www.autolife.se/ samt till mina medkumpaner!


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback