Man blir irriterad...

... faaast inte så mycket eftersom jag snart ska till London!

Vad jag pratar om?

Jo, priserna på Porsches Designkollektion.

Men en moms på 15% blir priserna i London därefter också.

London är INTE dyrt, jag vet!

Känner jag mig rätt kommer VISA-kortet att glöda på Ralph Lauren, Hackett, Criminal, Barbour etc.

Angående Porsches kläder har jag fört samtal med Porsche London på att jag kommer... så att säga. ;)

Till prisskillnaderna då.

Ta nya Motorsport Collection t.ex.



Poloshirt

Pris i Sverige: 744 kr
Pris i England: 455 kr




Rainjacket

Pris i Sverige: 1 499 kr
Pris i England: 909 kr



All-weather Limited Ed. GORE-TEX Jacket

Pris i Sverige: 6 915 kr
Pris i England: 4 169 kr





Om du är golfare och vill spara lite pengar ska du köpa golfvagnen i kolfiber när du är i Queen Elisabeth-land.

Golf trolley

Pris i Sverige: 16 248 (!!) kr
Pris i England: 12 305 kr

Jag tar 3 stycken tack! ;)



Och ska du golfa trots svenskt sommarväder (LÄS:regn), kanske du bör styla till det med ett stort golfparaply från Porsche.

Sport Umbrella

Pris i Sverige: 1 121 kr
Pris i England: 758 kr





Men ska dina nyinhandlade Porschekläder få plats på vägen hem, måste du ju ha en väska att bära dem i.

Ett tips, köp den på plats!

PTS trolley case, ultralight edition XL

Pris i Sverige: 5 655 kr
Pris i England: 3 752 kr





Fast du kan ju inte bara handla till dig själv! Du måste ju överraska frugan också.

Passa på att i England köpa den där snygga, svarta i velour med Swarovskikristaller som hon kollade in sist ni var på ett Porsche Center.

Women's velour leisure suit with Swarowski crystals

Pris i Sverige: 2 330 kr
Pris i England: 1 414 kr




// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har absolut för mig att vi kollade in den sistnämnda när vi var där sist ;) Och Moa hälsar att hon vill ha den där Cayennen som finns i hennes storlek ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback