A joyful carmeet

Japp, på torsdagskvällen var jag i Vilsta på veteransbilsträffen.

Även nyare, fina och/eller ovanliga bilar fick ställa ut (jag ställde ut Porschen vilket uppskattades). Därför blev mixen av bilar total.

Cirka 150 bilar var på plats denna ljumma sommarkväll.

Allt från Porsche Speedster till Volvo P1800.

Jag stötte ihop med många jag känner, vilket innebar massa bilsnack.

Summa summarum - En mycket trevlig kväll med många fina bilar.

Sätt dig nu i lugn och ro och kolla genom många av skönheterna som jag fångade på bild

Jag har gjort avskiljelinje där det finns kommentarer.

71 stycken bilder servez-vous.



Mycket folk & många bilar på plats!








Otroligt fin och välgjord Speedsterreplika. Can I have one please!! :)










Hmm...










Fin 993 som en dam körde.



Mixade bilder.


















































































Poor cat... :D Lägg märke till den underbara kvällshimmelen.




Den här SAABen a´la 2-takt, har deltagit i nästan 100 rallyn sedan 1989!!






Kolla skicket på motivlacken från -79 (30 år)...








Mycket cool Mercury i mattsvart.








Touch the grass!!




2 grymma Beemers!










Helgonet in da house!




Originalfläkt?




Snoop Doggs?



// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback