Till taket

Samtalade en stund idag med Sören på PC Borås angående viss demontering på min bil och blev samtidigt erbjuden att köpa lätt beggade takrails till min kärra.

Vad tror ni förutom lastfunktionen det innebär. Är det snyggt? Ska tydligen vara ljudbrusdämpande också.

Sen är en matta till bagagerummet uppskriven på köpa-listan. Det är tydligen tequipment till min bil.

Har dock hittat några riktigt snygga med logo på nätet, så vi får se gällande det.

En eloge till Sören med crew, så otroligt serviceminded. De rekommenderas starkt!






// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: gl

tjena mr porsche,



rail ser riktigt bra ut men takräckerna skulle jag nog lägga på hyllan, om du ska köpa en plast matta till bagage utrymmet skulle jag nog gå för den som går upp två decimeter på sidorna, själv har jag den på bilden och tycker den är ok men inte mer än det.

2009-01-12 @ 12:18:43
Postat av: Mr Porsche

gl:



Ok, tack för svaret Gustav.



Fick också infon angående mattan som går upp på sidorna. Tror det blir en sådan faktiskt.



Vi ses på träffarna i vår.



Må väl så länge.

2009-01-12 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback