Man skulle bli...

... rätt förvånad oavsett om den här killen (James Dean)...



... eller den här killen...


... stod och tankade sin Porsche 550 Spyder när man kom in till macken, inte sant?


Nu först en trist bild, nämligen kraschplatsen där James Dean körde ihjäl sig i sin Porsche 550 Spyder, 30 september 1955. James Dean blev 24 år.


Och så en glad bild på "rebellen" med grymt cool look när han glider runt i sin Porsche:




Lite mörkrädd blir jag när jag ser Britney köra runt i en Porsche 356 Cabriolet. Hon är ju inte direkt känd för att vara en good driver. :)


Och jävligt avundsjuk blir jag när jag ser Beckhams uppfart till deras hus i Los Angeles.


Är du ute och åker där i krokarna får du kanske se David Beckham glida runt i någon av sina bilar. Den här Rolls Royce-caben t.ex.


Om du inte ser honom i Porschen förstås (en av dem):



// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback