Lackning x 2

1.

Jag har fått frågan vad nedlackning av bilen innebär.

Så här kommer några bilder på bilens bak-, sido- samt framparti där man ser att den nedre delen är olackad.

Det är den som kommer att "lackas ned" runt om (fram, bak, sidorna).

  

  



2.

Idag blev även jag "lackad". Fyllde då i mina två tidigare tatueringar och gjorde två nya.

STORT TACK till Madde! Du är G-R-Y-M! Lycka till i morgon på födelsedagspartyt.

Tack till Lulle för Fishermanfeeding. :)

Dagens fråga: När kommer Johan L våga fylla i sin? ;)

Några bilder från dagen.

Ifyllning av min Biohazard
 

Nogrannhet med en av de nya.


Alla fyra, de två nyaste först.
 

 


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Malin

Så rackarns snygga! Nästa gång är det min tur :)



Puss

Postat av: Anonym

najs =)

och på dagens fråga svarar jag: C , när jag känner att jag har bra ideér till nästa tatuering. Har lite funderingar men inget är klart ännu.

fast det är klart, det är ju helt klart säsong att göra gaddningar...

2009-01-13 @ 21:45:38
Postat av: Mr Porsche

Johan L:



Haha, ok! :)



Men du borde absolut fylla i din befintliga. Madde frågade efter dig! :)



Call her ASAP!



Höres!

2009-01-13 @ 22:01:58
Postat av: MickeK

Snyggt jobbat! Diggar koordinaterna. Riktigt cool idé! Vad blir nästa projekt? Nåt riktigt stort?

2009-01-13 @ 23:47:39
Postat av: Mr Porsche

MickeK:



Thanks man!



Well, vi får se vad det blir. Har lite funderingar.



Kanske får ta en helgaddad kille som dig till hjälp. :)



Vi ses och hörs!

2009-01-14 @ 01:44:01
Postat av: Blondi

SÅ jälva shysst! diggar dom som fan!



Hade<3

2009-01-14 @ 12:03:29
Postat av: Mr Porsche

Blondi:



Viiindu!! :)



Tack fan, dags för dig och gadda in Volvo snart då! ;)

2009-01-14 @ 13:40:07
Postat av: madeleine

åhh... partyt blev en succè!! tack för din tanke... kul med dina utlägg!!ha de såå kul i london =) hälsa din fru

2009-01-17 @ 13:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback