Ge mig vatten NU! :)

Fann en bild från Transsyberia och fick genast en flashback från min terrängkörning. En skön abstinens kröp också fram.
JA, det blir mera sånt under säsongen -09.

Först en bild framifrån. Först från Transsyberia där Porsche Cayennerna är kungar. Sedan en bild från min "tur". Almost twins förutom faceliften.
Sedan en där det "sprutar bakifrån", först från en Transsyberia och sedan från min! ;)
Till sist en bild som visar kupén på en av de riktiga Transsyberiabilarna (här sitter man säkert) samt en av kärrorna utvändigt.

 

 

 


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: gl

nån dag ska jag ställa upp! ska du med?

2009-01-23 @ 14:54:41
Postat av: Mr Porsche

gl:



Haha, ja för fan! Annars "lånar" du frugans så drar vi ut på fältet som jag var ute på. Det ligger i Strängnäs. :)

2009-01-23 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback