Frank Sinatra sjunger New York, New york...

... och hyllar sin stad.

Man kan nog hylla denna stad på många sätt.

Min arbetskollega från 
SPR var i New York 2008 och tyckte jag skulle dela med mig lite av billivet därifrån.

Juni 2008 - 36 grader varmt i The Big Apple. Runt barerna i Greenwich Village skådades tydligen ovanligt många AMG-Mercor. Det dregglades inne på Ferrari på 5th Avenue. Många Porschar hamnade på bild.

Låter smutt tycker jag.


Så här kommer en bildserie:
  

  

  

Den här korsningsbilden är min favorit:



  

   

Tack till J.Zetterlund!


// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: Johan Zetterlund

coolt. sjukt underbart i nyc! åk dit och känn pulsen. mvh johan

Postat av: Mr Porsche

Johan Z:



Ja, sugen är man. Är dock Londonfrälst som du vet. :)



Men en dag så...

2009-01-14 @ 15:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback