En surprice till...

... lulle så här på kvällskvisten.

Ett kuvert med ett brev där det stod: "Gladiatorns motståndares släkting"

Vad det betyder vet inte du, men jag har bokat flyg och lyxigt hotell i London.

I månadskiftet drar vi på "en shoppingtur" till London och stannar en stund.

Ralph Lauren here I come! :D

I really love this town.

Blir det sådant här väder månne?



Får jag se sådana här bilar (ja, troligtvis eftersom London är en GRYM bilstad)?


Eller filma en kanske...


Ska jag äta och dricka gott (take a guess)?


Shoppa nåt? Nä, tror du... ;)


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Lulle

Vilken överraskning du kom hem med! :) Jag älskar dig så enormt!



Shopping blir det självklart. Men den "goda drickan" får du tyvärr dricka själv denna gång. Det blir ingen repris av besöket på As Greek As It Gets, haha.



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback