En dyr Gemballa & 2 tatueringar

Hittade en hiskeligt dyr Porsche Cayenne på mobile.de.

10 mil har den gått.

Pris: 401 000 Euro!!

Visst, det är en komplett Gemballa Cayenne med värsta kitet a´la 751 hk, men en bit över 4 miljoner....

Fast får jag en så lovar jag att inte säga emot! :)

  

  

  



Planerna för bilen framöver är bl.a.

- Ett besök hos Palle och killarna
- Nedlackning av listerna runt om
- Besiktning
- Utökad toning



På tisdag ska jag göra 2 stycken nya gaddningar + fylla i den på sidan och på ryggen.



London - Har kontaktat London Underground för ett eventuellt ödeplatsrepotage i en nedlagd tunnelbanestation som varit stängd sedan 1932. Jag håller tummarna!! :)


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback