A graveyard of Porsches - R.I.P.

Ja, det är för sorgligt!

Medans många drömmer om att en dag kunna äga en sportbil som t.ex. Porsche, så står det samtidigt mängder av övergivna bilar runt om i vår värld.

Se, bara se de övergivna Porscharna.







Den här är för sorglig...








Det här är otroligt. En hel lada i Portugal full med alla möjliga gamla bilar och även en Porsche 356 som du ser.









Jag menar, killen med bilen nedan. Han hade fasen kunnat skaffa sig en Porsche i stället för att behöva klä sin bil med modellbilar av Porsche och Ferrari för att förverkliga sin dröm! :D




Det är för mig obegripligt hur man kan lämna bilar så där vind efter våg.

Tänk dig själv att David Beckham bara skulle lämna sin FLÄSKIGA Turbo åt sitt öde i någon skog. ;)




Fast om jag blir tvungen att köpa en sån här...


... eller behöva klä in "bergshandtagen" i Godzillaskinn...


... eller låna ut Porschen till en STORRÖKARE en hel sommar (jepp, han sitter i en Porsche)...


... ja, då vette fan (parden my french) om jag inte skulle låta kärran begå suicide!! ;) ;) ;)



// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback