6 av 6!

En stor uppslutning och en grym avslutning av årets Slagsta Glassträffar!

6 av 6 träffar har varit lyckade och 6 av 6 träffar har vi haft strålande sol! Underbart!

Jag vill å Slagsta Glass vägnar tacka er ALLA som besökt träffarna i år. Vi har haft det mycket trevligt, umgåtts, ätit god glass och kikat in fläskiga kärror på plats.

Dessa träffar är för ALLA motorintresserade. ALLA har varit välkommna!

Planer smids redan inför sommaren 2010... :)

Idag fick jag hjälp av Mårten att dela ut lotter och av Jimmy vid dragningen. Tack till er!

Grattis till vinnarna av presentkorten som var uppgraderade en aning.

4 stycken var på 100 kr styck och 1 var på 250 kr, att handla för på Slagsta Glass i Eskilstuna eller Strängnäs.

Då jag hade fullt upp med lotterna har nästan alla bilder nedan tagits av Blondie (han ska få gå fotokurs sen ;) )

En av bilarna på plats idag fick jag chansen att få en åktur med. Nämligen en Dodge Viper GTS med dubbelturbo som gick på etanol. Jag kan säga att det sög iväg rejält!! 715 hk på bakhjulen gör sitt... :)

Nåväl, bilder nu samt ett par korta videos längt ned.

TACK till er och tack för mig!























































































Klicka på HD så ser du klippet med bättre bild/ljud.







Till sist... Who the f**k is Peter North! ;)






// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback