In movement

Gillar den här bilden som togs när vi åkte till glassträffen i Strängnäs!

Hmm, måste ta lite fler bilder i rörelse.



Hittade också en bild på en Porsche och en BMW. Men vad gör de...? Kör bredvid varandra? Skumt... ;)


Tycker du bilen ser blank ut? Det är den och it´s all because of this:


Turtle Wax Synthetic Liquid Polish

Så grymt bra!! Blir inga vita rester, mycket drygt samt att du kan använda ute i solen och på varm lack!

Pris:

- Coop Forum = 229 kr (jag köpte det här)
- Mekonomen = 266 kr
- OKQ8 = 285 kr



Dagens ilandsproblem är att:

- Bestämma vilken klocka jag vill köpa (ska känna och klämma i London)
- Bestämma vilken systemkamera jag vill köpa


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Mats

Åkbilder på din bil är lätt fixat . bara att ringa . ska försöka att fixa en rigg så vi kan ta balla bilder .



/Mats

2009-08-10 @ 08:29:02
Postat av: Johan L

köper du Nikon är du min ovän för alltid moahahahaha

;-)

2009-08-10 @ 08:47:13
Postat av: Mr Porsche

Johan L:



Shit, då får det bli en 24-bilders engångskamera i så fall. :)



Mats:



Det låter mucho nice! Riggbilder blir så jäkla grymt! Keep in touch!

2009-08-10 @ 18:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback