En promenad i vespans tecken

När jag var ute och åkte med Porschen såg jag att stadens äldre kärror parkerat längs ån utmed Hamngatan.

Från bilen såg jag en MYCKET fin 911 a´la 69-70.

Skyndade mig hem för att hämta kameran. M&M och jag gick på dagens promenad och tog oss mot åpromenaden. Men fasen, då hade de flesta gamla kärrorna redan åkt.

Ett par som eftercruisade fick jag på bild, men tyvärr inte den gamla Porschen.

Dock kom ett lemmeltåg av klassiska, gamla vespor åkande. Just ja, tänkte jag! Idag skulle de träffas och köra genom stan och sedan parkera där utmed ån.

Så vi tog oss dit och jag fick chans att ta bilder.

Kolla in de med "ett par" backspeglar! :)





Kolla hunden! :)




Here they come!






Uppställda utefter åpromenaden.






























Dagens sista bild tillägnas Mårten! ;) Ingen M, men ändå...



// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback