En ovanlig bil i...

... staden jag bor är Aston Martin DB9.

Men idag när vi var ute på dagens promenad såg jag en på håll. Den stod parkad i ett garage.

Grym kärra om du frågar mig.



I London sist tog jag kort på några stycken DB9:or, som är "rätt" mycket vanligare där. :)

De två första bilderna är precis utanför Porsche Center på Berkeley Square (vi ska bo typ 200 meter därifrån nu) och den tredje bilden är tagen från en buss på Bayswater Road.








Jag har lyckats hitta en grym kamerabutik i London.

Där kan man köpa en Nikon D90 med det objektivet jag vill ha, 3 500 kr billigare än i Sverige, cyberfoto.se, dustin.se, scandinavianfoto.se, Mediamarkt. Kollade också hos bhphoto i New York. Men den är 1 300 kr billigare hos butiken i London, som också prismatchar OM man hittar den billigare någon annanstans. Ebaypriserna är inte ens i närheten så bra.

Update kl. 20:25 - MY GOD!! Har kommit i kontakt med ett ställe i London där priset på en D90 med ett Nikon 18-200 mm objektiv blir oförskämt mycket billigare än i Sverige! Shit... :)

Ska bli kul att prova några av klockmodellerna jag är sugen på också.





Dagens promenadbild med den nyaste Emmaljungan.




// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback