Stor eloge till den lilla tjejen/kvinnan...

... vid Hornstull!!

Hon gjorde det som manliga proffs inte klarade av med min kärra!

Jag är imponerad som fan!! :)

HON är ett riktigt proffs!

Vad hon gjorde? Tjaaa... kolla in den sista bilden nedan så kanske du förstår tonen... ;)

Tack till fröken M för arbete samt till Cayennemannen C.F.K. för ditt eminenta tips.

Mårten var mitt sällskap i Stockholm och the lucky bastard kunde ta ett par kalla på en kvarterskrog medan vi väntade. :)

Bilder då...

Here we go!


På vägen upp såg vi en Porsche...


... en Porsche...


... en Mustang...


... en TVR...


... en Porsche...


... den här jävligt fula bilen mfl. Vi såg även en man som låg och sov med täcke och kudde i sin BMW 525. :)


Man blev inte lite sugen när man såg polarn svepa denna.


C.F.K.´s Cayenne Turbo som vi även tog en provtur i.


På väg in i The Wonderroom! :)


Soffa-modell-annorlunda-men-cool, i ett skyltfönster!


Förändringen är total... och ser du inte så är det helt rätt!!! ;) Du lär SE det... :)



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Johan Zetterlund

Grattis till toningen! Nej, nu avslöjar jag ju allt :)

Postat av: Cfk

Kul att du blev nöjd och det blev bra!

2009-04-08 @ 09:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback