Jag, 3 tjejer en massa sol och...

... dagens bild!

Det jag skrev igår, infriades idag. En massa bilkörning i det soliga vädret alltså.

Paradise City skrålade ur högtalarna.

En fika på Amarant på TP "hanns med".

Nu står god middag på programmet.

Just ja, de 3 tjejerna var:

- Lulle
- Heidi Klum
- Posh

Två av dem ser du på första bilden (bilderna tagna med Nokian)! ;) 







Dagens bild blir x 2.

Den första tog jag inne i stan på 2 personer som snart ligger nedbäddade med förkylning.

Kände igen situationen från när jag hade min Z3 2.8 Roadster. Jag och Geten skulle åka upp till Bilsalongen -00.

Klart vi åkte nedcabbat i den "varma" aprilsolen.

Jävlar vad sjuk jag blev efter det.

Nåja, här är bilden från idag:



Den andra är tagen i västra Sverige idag.

Ute i Halmstads hamn står hundratals bilar som väntar på att anpassas till den svenska marknaden. Bland annat flera hundra Bmw-modeller så som nya 3- och 5-serien, X3, X5, X6, E90 cabriolet och ett flertal 1-seriencabbar.

Här utförs eftermontering av halvljusautomatik, montering av dragkrok, osv. Efter det så körs bilarna ut till alla bilhandlare runt om i Sverige. Förutom Bmw så står även Mini, Volkswagen, Skoda och nya Audi-modeller här.

Tackar Johan för infon.

Kolla vilken cool bild (just click it up).



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Mr Porsche

G.L.



Haha, I see! Var det kanske 0-250 km/h på Söder Mälarstrand? ;)



Ha det gött med Turbon tills vi ses!



Mvh

2009-04-03 @ 14:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback