HYR EN PORSCHE

Nu finns chansen att hyra en fläskig blickfångare till:

- Studenten
- Balen
- Bröllopet
- Festen


Bilen är en svart Porsche Cayenne S med V8 som har ett handbyggt avgassystem med väldigt mycket muller i. 
Man hörs och syns på långt håll och med den här bilen går det både att glida sakta och åka mycket fort.
Den rullar på stora 22-tumsfälgar med polerad fälgbana.

Du/ni sitter rymligt i sköna hellädersäten bakom tonade rutor (om ni nu vill ha dem uppe). Givetvis finns svalkande AC för varma dagar.

Ur CD-spelaren kan er medhavda musik spelas om så önskas.

För den vågade finns en taklucka där man t.ex. kan skrika med i studentsångerna. :)

Stort bagage finns om man vill frakta med presenter, drycker etc.

Bilen har god plats för 4 passagerare förutom föraren.

Chaufför som kör dig/er ingår i hyrpriset. Den går EJ att hyra utan chaufför för att t.ex. köra själv.

 

 



För att hyra bilen, kontakta mig på [email protected] för bokning, priser och frågor.

Priser skiljer sig beronde på vilken typ av körning som önskas, hur länge bilen ska hyras, samt hur lång resväg det blir.

Bilen utgår från Eskilstuna i Södermanland.



Detta inlägg kan nås från länken uppe till vänster på bloggens startsida.

Här nedan kommer uppbokade datum läggas in.

Det är först till kvarn som gäller så skynda att boka!!





// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: becca

Hallå jag vill åka cayenne någon gång.. ska man behöva gifta sig för att få åka med? Lite besviken faktiskt... ;)

Postat av: Mr Porsche

Beckham:



Haha, hade du jobbat här hade du ju fått åka i den i stort sett varje fredag! ;)

2009-04-20 @ 21:27:34
Postat av: Becca

Jag hör av mig om jag är hemma någon fredag då.. så får jag ta en tur till tuna park.. :)

2009-04-24 @ 08:59:33
Postat av: Mr Porsche

Haha, japp! Det blir bra det! Då får du stå för frullen på fredagsmötet då! ;)

2009-04-25 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback