Clean is wonderful

Ja, är det inte skönt när man har tvättat bilen?

När man lagt ner ett antal timmar på tvättande, torkande och putsande.

Det är ju underbart att ta den blänkande, rena Porschen på en landsvägstur i solskenet.

Lucky me... i morgon är jag ledig, så att det blir en sådan tur är inte omöjligt. :)

Fröken Posh mullrade nöjt efter att jag tvålat in henne! ;)

Bilderna tagna med Nokian.

 



Ja, jag blev lite exalterad här... ;)




Här är en till som skulle behöva en tvätt... (yes, it´s birdpoop).




Dagens bild från herr Z



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Pierre

Grymt med dagens bild! :)

2009-04-02 @ 07:52:39
Postat av: Mr Porsche

Pierre:



Thanks! Har ju min "leverantör" i Halmstad + att man håller ögon och öron öppna! Du får gärna bidra du också! Säg till i så fall.

2009-04-02 @ 17:39:48
Postat av: gl

tvättade bilen igår men, då jag hade kört lite hårt innan tvätten och inte låtit den kylas ned innan avfättningen så blev det eld ur både bromsarna och avgassystemet. Tur nog så fanns vatten slangen i närheten och kunde släcka den.

2009-04-03 @ 12:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback