2 black motherfu...

Oh yes!

Mr 997 Turbo skickade ett mail med ett par länkar. Han vill visst att jag ska ha en Gemballa... (och jag också)! ;)

Den ena är en -05 Cayenne Turbo S med Gemballas Aero 3-kit, fälgar, kolfiberinredning etc.

Pris för denna best £59 999

  


Den andra... ja, den andra är F-E-T!!

Det är en 530-hästars Gemballa Turbo -07.

Den kan titulera sig detta då motorn är ombyggd av Gemballa, den har fullt bodykit, fälgar, den är helstripad i den übersnygga, mattsvarta färgen o.s.v.
En nackdel (förutom priset för en vanlig dödlig) är att jag tycker stripningen är dåligt gjord. Med det menar jag att originalfärgen syns när dörren öppnas. Kolla in en av bilderna så ser du.
Har man Gemballagrejor på för hiskeliga £65 000 så borde just den delen vara bättre gjord (enligt mig)!

Pris för denna best £114 950

Can I have one please... :)

  

  


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback