The wild west

Gunsmoke var något man fick se back in the western days.

Idag har jag fått min Gunsmoke.

Dock inte i pickadollform, utan i benämningen färg.

Har beställt film till framljusen och dimljusen från
Lamin-X för $60. Tack till Quad för tipset.

De finns formskurna till mängder av bilmärken, till motorcyklar, mobiltelefoner etc.

Till Porsche finns de från 911 till Carrera GT.

Monteringen var inte alls svår. Varje höger/vänsterdel är formanpassad och har små "öron" som man håller i vid inpassning.

Nu ska filmen bara sätta sig, bilen tvättas. Sedan blir det lite bättre bilder tagna.

Jag är helnöjd! Kostade en struntsumma och går enkelt att ta bort om man så önskar. Ljusbilden blev heller inte speciellt sämre.


Bilder for you:

Film och instruktion. Tvätta 2 gånger nogrannt. Bort med alla roadkills.

Dry it off. Filmen med skyddpapperet kvar. Tid att pulla... bort filmen alltså! :)

Squeeze out the water. Det tar sig, sa mordbrännarn. Fix och trix kring dimljusen.

Darkness falls and... ... Batman appears! Let their be light!

Black Posh! Darth Vader, släng dig i väggen. :) 

  The foglight.



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: jonte

varför förstöra en så i övrigt snygg bil!? med klistertjafset.. ja ja smaken är ju delad

2008-09-10 @ 18:09:06
Postat av: Douglas

Hur blir lyset med sånt där???

2008-09-10 @ 20:57:29
Postat av: Mr Porsche

Jonte:



Well, jag tycker det sticker ut och ser grymt bra ut på denna svarta bil. Klistrigt är det inte ett dugg och det är ju bra om jag någon dag får för mig att "plocka bort" dem. :)

2008-09-10 @ 20:59:00
Postat av: Mr Porsche

Douglas:



Den blir väl aningens försämrad, men inget märkvärt. :)

2008-09-10 @ 20:59:42
Postat av: Malin

Snyggt!

Postat av: Douglas

Hmmm tycker att det är lite 80;tal men jag lämnar en brasklapp tills jag ser det i verkligheten.

Ha det bäst =) Mvh Douglas

2008-09-11 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback