Saturday & Sunday

Dagen har bjudit på en skön ledighet.

Strosade runt på Streetcarfest som hade deltävling vid Micro.

Ett par nya kärror syntes, men annars var det i stort sett samma bilar som förra gången.

Efter en tur till Strängnäs på eftermiddagen är jag åter i stan. Mötte Mr Had i sin Spectre R42 på vägen hem och var tvungen att inspektera lite närmare. En provtur är utlovad! Underbar kärra!

Nu blir det lugn stund innan en tur till Grappa m.m. väntar.

I morgon söndag ska jag hämta mina vinterdäck i en närliggande stad.

Over and out!


Bilder kommer nu:

FLÄSKIG front! Swedish racer. :) Gissa bilen... :)

Larssons speciella lack. Vitt fluff var det här... En del jobb i den här motivlacken!

Opels försök till roadster. Volkswagenchains! Nessie?? ;)

420... ja, vad? Kolla nästa bild, så förstår du regskylten...  Lite coolt faktiskt! Psst, ser du mig i lacken? :)

Finally a Porsche!! Vitt var det här! Vodge!! Så kallas denna.. hmm, skapelse mellan Volvo och Dodge.

En grym Z4 med (enligt ryktet) över 400 hästar med kompressor. FET! Grym vit färg!

D hade fått på... ... nya fälgarna! 330 vs M3.



Spectre R42, grym och ovanlig! Härligt motormuller ur 8:an. Black vs Gulf.

Inte tunn utan... F-E-T! Bye bye Mr Boxer. :)


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback