Invigning av...

... BMW - M-bilars nya lokaler har varit mitt kvällsnöje.

Otroligt fina, stora lokaler. BMW och Porsche går hand i hand när det gäller utformande och design av sina bilhallar.

Ca. 300 personer hade samlats med Sverigechefen för BMW som välkomsttalare.

Rocco var "toastmaster" under kvällen. JP lirade plattor varvat av Patrik Kolar Trio som spelade på en scen.

Mr Nybron hade anordnat med fri bar (det fanns MYCKET att dricka för den som ville), dukat upp en välsmakande meny med avec.

Det blev en massa minglande och intressanta bilsamtal med många människor.

Och jag har i kväll varit med om min första bilmodevisning där bl.a. BMW´s högpresterande bilar med låg förbrukning visades upp, nya X6:an, nya M3:an etc.

Lycka till säger jag åt Jocke, Lars-Johan, Casper, Patrik, Risse och de andra.

Några pics jag knäppte av med mobilen:










// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Johan Z

Kolla länken!

MVH / JOHAN

Postat av: Mr Porsche

Johan:



Hehe, redan en klassisk fotosession. Senast igår fredag fick jag nya kommentarer om den av en kille IRL. :)

2008-09-20 @ 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback