Sun & leafs

Vilken underbar söndag!

Solen nästan stekte på Husmödrarnas uteservering där en fika avnöjts innan en skön eftermiddagspromenad bl.a. i gamla staden.

Fick tillfälle att "ta oskulden" på min kavaj med inspiration från Österrike.

En middagsinbjudan i Katrineholm hos min kära mor tackades ja till.

På vägen dit såg man verkligen alla höstens färger på träden. Underbart!!

Väl hemma i stan igen tjatade Posh om att bli tvättad, så jag gav mig i kast med att schamponera henne. :)

Nedan några bilder från dagen, tagna med både mobilen och Ixusen.


Ja, jag njöt till fullo i solen:


Vilka färger:


Gissa om hon var nöjd när jag var klar:



// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en supermysig dag, min kärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback