Rock ´n roll star

Jepp!

I morgon smäller det!

En exklusiv spelning för 2000 personer i Köpenham och jag ska vara där! :D

Musik gånger två blev det i kväll på E20. Ett härligt V8-muller blandat med ett jävla drag i Rock ´n roll star från Manchester 2005.

Jävla trist väder ute, inte sant? Nu har man inte mycket för att man tvättar bilen. :/

Annat var det för några månader sedan när man fick henne att se ut så här (ja, jag var tvungen att ta med en bild på båda mina babies):

  

  

Ge mig en snabb, jävla vinter och sedan vår och sommar igen!! :D

Well, som överskriften säger... nu kör vi Rock ´n roll star!

Update kommer efter hemkomsten från Copenhagen.




// LIam

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer bli grymt! :)



Ååw, Lill- Posh.. länge sedan.. =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback