I helgen...

... smäller det i Falconersalen i Köpenhamn! Då är det dags för Oasis exklusiva spelning för 2000 personer.

Jepp, jag ska dit! :D Vi åker ner på lördag och hem på söndag.

Min kära bil har jag inte hunnit köra mycket den senaste veckan eftersom det blivit jobb + extrajobb.

Den "dumma" givaren som säger att xenonljusen står fel trots att de inte gör det ska bytas inom en snar framtid.

Teknikens värld är uppdaterad, dvs. jag har en C902 Bond Edition som tjänstelur samt att en GRYM HP bärbar ska inhandlas.

Fan, jag är sugen på att filma muller! Återkommer....

En stor fråga är ju om man ska ställa av bilen "ett tag"? Jag kommer ju jobba satana i december och kommer inte hinna köra mycket alls då.


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du ska ringa Sören och fråga om den röda räsern. Vad som ingår, och pris. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback