Surprice, surprice...

... kan man lugnt säga att det blev när jag kom hem idag.

Har ju tänkt att göra en ny tatuering ett tag nu.

Hade nu bokat en tid utan att berätta det för min fröken.

Jag hade planerat det perfekt. Jag sa under dagen att jag kände mig öm i kroppen.

Väl hemkommen placerade jag kameran i filmläge och...

Ja, kika filmen nedan! Surpricen blev GRYMT BRA!! Lätt årets överraskning! ;)

Några bilder följer efter filmen.

Vad det står? Det vet inte du, men det är på hebreiska.

STORT TACK till Madde! Du är grym!!




Pics:

Under the knife...


LIGG STILL!!


Det tar sig, sa...


The result (vrid huvudet åt vänster och läs, uppifrån och ner)


Tagen genom spegeln, dvs. spegelvänd



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Johan

så jävla roligt med att du lurade Malin, hennes reaktion var ju oslagbar =)

2008-05-09 @ 21:49:31
Postat av: madeleine

TACKAR!!!!!!! du va cool!!! tack såå mycke för ja fick ha KUL!!!! hahaha

2008-05-09 @ 21:50:47
Postat av: Mr Porsche

Johan:



Japp, blev fasen KLOCKRENT BRA!



Madeleine:



Tack själv, var ju nästan en baggis! :)

2008-05-09 @ 22:13:20
Postat av: Malin

Sådärja, nu är det slut på det roliga! Bort med videon! ;) Så jävla snyggt, nu är det min tur att lägga mig under nålen!

Puss & älsk.

2008-05-09 @ 22:34:12
Postat av: Douglas

Fränt hårt ställe att gadda sig på.

Så när du gick förbi grappa, men inte så du oss idag.

Ha det /D

2008-05-09 @ 22:45:42
Postat av: mickek

Jadu Mr. det blev riktigt najs!!! Props till Madde;) Överraskningen funkade ju som planerat såg jag!!!

2008-05-09 @ 23:25:20
Postat av: Mr Porsche

Malin:



Haha, inte riiiktigt än! :)

Jepps your turn!



Douglas:



Ja, lite annorlunda.

I see, satt ni där? Var ju knööökat med folk där.

Hoppas ölen/vinet var god/gott. :)



MickeK:



Japp, den blev ju perfa!!

2008-05-10 @ 09:49:58
Postat av: Douglas

Jepp pizzan var god liksom ölen, weissbeer you know =)

2008-05-10 @ 13:56:59
Postat av: Nadja

Ah hahaha fasiken va roligt att du filmade de hela skrattar Snyggt blev de oxå, nå få höra: hur ont gjorde de på en skala? Har hört att de där är värsta stället på kroppen att tagga sig på!



Ha de!

Postat av: Mr Porsche

Jag trodde det skulle göra jäkligt ont. Hade den bilden i huvudet. Men det var fasen inte farligt. Som när jag gjorde på ryggen. Höll faktiskt på att somna ett tag. :)

Men vi har ju alla olika känsel etc. :)

Bara att gadda på!! :)

2008-05-17 @ 00:14:56
Postat av: Malin

Haha, lite kul att kika tillbaka på:)

Nu sitter man här, 7 tatueringar senare... Hehe.

Puss

2009-03-18 @ 01:19:02
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback