Ett fall...

... för Frost!

Japp, när jag idag var på en egen liten photoshoot hände något märkligt.

Helt plötsligt stod de bara där! Ett par splitter nya Porscheskor i slip in-modell.

Vadan detta, tänkte jag...

ELLER, så var jag själv och hämtade ut dem idag. :)

Nedan bilder från dagen och ja, shampot var klart godkänt.


Carpics:















Och så de mystiska skorna... ;) Behöver jag säga att de är grymt sköna? :D













Såg en mummabil idag, nämligen en BMW M3 av 2007 års modell:



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättesnygga skor!



Vad fina foton du tar! Bild 1 & 6 var kanon:)



Puss

2008-05-12 @ 19:31:45
Postat av: Mr Porsche

Tack lulle! Enkel fotograf med enkel kamera. :)

2008-05-12 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback