Trots en mycket smutsig bil...

... var humöret på topp idag när jag åkte hem mot min stad.

Varför?

Jo, för att:

- Speglarna nu är monterade och klara
- Landsvägen jag åkte på var torr och härligt kurvig


Jag är helnöjd med speglarna för att:

- Jag är ensam om dessa
- Det mesta är egentillverkat och resultatet blev grymt (enlig mig)

Bra också är att det med enkelhet går att återställa till original.


Stannade till för att ta några kort på "skithögen" med nytillskotten.

Todays pictures then::

image1712

image1713

image1714

image1715

image1716

image1717

Fan vad det är kul att köra Porsche!! :)


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Johan Zetterlund

Tåkigt att det blev sämre väder nu då.
Men ja ser fram emot lite utforskande nästa vecka! :)
Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback