Highway to hell

Ja fy fasen vilken upplevelse idag!!

Det var som att någon tryckte på en knapp!

Vad jag menar?

Jo, när jag lämnade hemstaden för att åka mot Örebro så var det snustorra vägar och 4 plusgrader.

Men efter Arboga så var det som att knipsa med fingrarna.

Full snöstorm på ett ögonblick och -3 grader.

Shit, säger jag bara.... fick krypa i 50 km/h på motorvägen med sommardäcken medans långtradarna drog om och yrde snö så man inte såg en meter framför sig. Bestämde mig snabbt för att vända, men tror du det fanns en avfart direkt? Nej, precis!

Det var lika på vägen hem, från ett jädrans vinterväder så slog det om på samma ställe. Måste vara nåt kylhål vid Arbogatrakten.

Mötte en SPR-kompis på vägen hem som tog en "snapshot" med sin mobil på mig när jag susade förbi.

Den bilden + en icke photoshoppad bild på hur det såg ut på the highway to hell idag:

image1772

image1773

Fan vad skönt att vara hemma!!


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback